Montag, 10. September 2012

Stamp with Fun #178 - Sketch

Hallo ihr Lieben! Ich wünsche euch einen schönen Start in eine hoffentlich kreative Woche. Als kleine Hilfestellung gibt es natürlich auch diese Woche eine neue Challenge bei Stamp with Fun mit einem Sketch für euch.

Hi everyone! I wish you a wonderful start into a hopefully creative week. We'll give you a helping hand for that as well by challlenging you with a new sketch over at Stamp with Fun.

Meine Karte zeigt ein weiteres neues Motiv von Lili of the Valley.

My card features another new image by Lili of the Valley.

Ich bin noch immer nicht wieder in der gesprächigsten Verfassung, darum hoffe ich, ihr verzeiht mir, daß ich so kurz angebunden bin :o(

I'm still not in a chatty mood and I hope you'll forgive me for being this short with you today :o( I know I didn't explain to my english readers, again sorry for being that neglectant. Last Friday I had to have one of my rabbits put down. And even though it was "just a rabbit", she was so much more to me and I am still quite heartbroken about the whole thing. I'll try to get grip soon, I promise.  

Kommentare:

  1. Guten Morgen,
    deine Karte gefällt mir sehr gut !!!
    Tolles Papier.

    Ich wünsche dir auch einen guten Start in die neue Woche,
    viele Grüße Jenny

    AntwortenLöschen
  2. This is so cute! I love the papers, the colors... It's really soothing. I hope your heartache heals soon!
    Hugs,
    Simona

    AntwortenLöschen
  3. Was für ein entzückendes, super süüüßes Werk!
    LG Ilse (thera)

    AntwortenLöschen