Montag, 16. Juli 2012

Stamp with Fun #170 - Sketch

Happy Monday *haha*. Nicht schießen, ich hab's doch gar nicht so gemeint *lach*. Heute haben wir bei Stamp with Fun wieder einen tollen Sketch für euch.

Happy Monday *haha*. No, don't shoot, I didn't really mean it LOL. Today we have a great new sketch for you to follow at Stamp with Fun.


Ich habe auch heute wieder ein Weihnachtskärtchen vorbereitet. Diesmal in Creme und Blau. Und weil ich schon lange keine mehr gemacht hatte und es irgendwie zu Weihnachten auch immer so schön paßt, habe ich mal wieder eine Schüttelkarte gewerkelt.

I have another Christmas card to show you today. This time I choose cremes and blues ans since I haven't made one in quite some time and it somehow fits Christmas perfectly I did a shaker card.



Als Füllmaterial hab ich diesmal kleine Keilkristalle verwendet, die hier schon seit vielen Jahren in meinen Vorräten versauern. Sie sind mit einem Aurora Borealis Lack überzogen, was einen wirklich schönen Schimmer ergibt, ohne daß sie zu sehr knallen.

As a filling for my shaker card I chose to use some iridescent crystals I've had for many, many years and never used for anything. The shimmer on those is really beautiful and not to much and I think they are perfect for shaker cards, I'll have to keep that in mind.

  
Rezept / Recipe:

Stamps: Magnolia, Stampin' Up
Ink: Memento Tuxedo Black, Stampin' Up Soft Suede
Cardstock: Bazzill Bling String of Pearls
Patterned Paper: Pion Design
Coloring: Copics (sorry, no picture)
Dies & Punches: Spellbinders, Stampin' Up
Pearls: 3-5mm ivory flatback pearls from Summer Ray
Ribbon: 3mm light blue satin ribbon from stash
Other: Acrylic crystals 

1 Kommentar:

  1. Hallöli,

    Deine Karte ist mal wieder ein Traum - wie immer
    glg
    Doreen

    AntwortenLöschen