Montag, 4. Juni 2012

Stamp with Fun #164 - Sketch

Hallo ihr Lieben! Heute haben wir bei Stamp with  Fun wieder einen tollen Sketch für euch.

Hi everyone! Today we have another fun sketch for you to follow at Stamp with  Fun.


Wie bereits angekündigt, versuche ich mich weiter an den eher simpel gehaltenen Karten, so auch heute.

As I announced last week, I'll keep going with the more simply kept cards, so today it's another one of those, of course.


Dafür heute mit dekorierter Innenseite, das mache ich ja nur sehr selten *g*.

Instead of a lot of embellishments on the outside, I did chose to decorate the inside as well, which I don't do very often as you may know *g*.


Rezept / Recipe:

Stamp: Kraftin' Kimmie
Ink: Memento Tuxedo Black, Stampin' Up Crumb Cake & Early Espresso
Cardstock: Bazzill Ivy
Patterned Paper: Three Bugs in a rug & Adornit Carloee's Creations
Coloring: 
Ribbon: 1cm white grossgrain ribbon from stash
Pearls: 3, 4 & 5mm light green flatback pearls from Summer Ray

Kommentare:

  1. Super niedlich ! Ich dachte erst, das Motiv wäre von Whipper Snapper ... die Katze von Kraftin Kimmies kannte ich noch gar nicht. LG, Melanie

    AntwortenLöschen
  2. Die Karte ist ja knuffig.....!
    Gefällt mir enorm!
    Liebe Grüße
    Dani

    AntwortenLöschen