Donnerstag, 12. April 2012

Hanna & Friends # 140 - Sketch

Es ist definitiv Zeit für einen Sketch! Und genau den hat Hanna & Friends diese Woche für euch, diesmal aus der Werkstatt von Diana.

It's definitely time for a sketch! And this is exactly what you get at Hanna & Friends this week, one of Diana's sketches.


Das Pilzmädel durfte noch einmal zum Einsatz kommen und für eine Geburtstagskarte posieren. Einfach ein tolles Motiv, auch wenn mich der Hut beim Kolorieren immer mehr an ein Kuhfell als an einen Fliegenpilz erinnert ;o)

I inked up cute little Mushroom Girl again for this birthday card. She is just so super gorgeous, even though her hat alwas reminds me more of a cow than a toadstool, when I color it ;o)


Rezept / Recipe:

Stamps:
C.C. Design, Lili of the Valley
Ink: Memento Tuxedo Black & Summer Sky, Stampin' Up Soft Suede, Archival Coffee
Cardstock: Bazzill Vanilla
Patterned Paper: Magnolia & Stampin' Up
Coloring: Copics
Dies & Punches: Spellbinders, C.C. Design
Flowers: Wild Orchid Crafts
Pearls: 3-5mm ivory flatback pearls from Summer Ray
Ribbon: Seam Binding ribbon from Crafty Ribbons

Kommentare:

  1. ich sag's Dir, ich habe mich in die CC designs verliebt. Die sind so süß die Mädels. Und Deine Karte ist super schön geworden - da passt alles zusammen
    glg
    Doreen

    AntwortenLöschen
  2. Was für ein süßes knuddliges Motiv!!!
    Eine ganz bezaubernde Karte!
    LG Andrea

    AntwortenLöschen
  3. Adorable job on your card:-) I love the shading you have done and the added die cut mushrooms:-) Thank you for joining us at All That Scraps
    Hugs
    Michele

    AntwortenLöschen
  4. A real sweetie! You have coloured her to perfection! And I just love the mushroom punch! Beautiful!
    Hugs Annette

    AntwortenLöschen
  5. Gorgeous card Heike! So adorably colored and designed! Charming! So glad you linked up to the ATS Challenge! Thanks for playing!

    AntwortenLöschen
  6. Die Karte ist ja so niedlich. Und eine perfekte Papierkombi. Ich hätte mich das nicht getraut, aber ich finds sooo stark. Super.
    lg Sandra

    AntwortenLöschen
  7. ooo what a great colors
    thanks for playing with the ATSchallenge

    Janine DT ATS

    AntwortenLöschen