Montag, 13. Februar 2012

Stamp with Fun #148 - Sketch

Ich wünsche euch einen wunderschönen Wochenanfang! Leider fing der Februar für mich nicht so wirklich gut an, weshalb ich auch die ganze letzte Woche leider so rein gar nichts zeigen konnte, aber nachdem ich jetzt endlich angekommen und wieder startbereit war, macht mir jetzt schon seit Tagen der Rücken massiv zu schaffen und im Job ist auch Streß ohne Ende.
Der Rücken muckt leider immer noch, aber ich habe gestern trotzdem die Zähne zusammen gebissen, denn ich brauchte diese Karte dringend.

I wish you a wonderful new week! Sadly my February didn't start all that well, which is the reason why I didn't have to anything for all of last week, but after I finally arrived in my new home (mentally) and was ready to start through, my back turned on my and is hurting like hell and my job turned into a massive stress factor as well.
My back is still a total bitch, but I needed this card badly, so I gritted my teeth and made this card yesterday.

Enstanden ist sie natürlich nach diesem süßen Sketch von Tina für unsere neue Challenge bei Stamp with Fun!

Of course I used Tina's super cute sketch for our new challenge at Stamp with Fun!

Nach dem Umzug sind meine Stanzer endlich aus Kisten und Schubladen an die Wand auf Stangen umgezogen und das macht sich auf meinen Karten und anderen Basteleien irgendwie sehr deutlich bemerkbar *lach*. Aber es stimmt tatsächlich, was man sieht, benutzt man auch, aus den Augen, aus dem Sinn.

After my move all my hand punches moved out of several boxes and drawers and are now proudly displayed on bars along parts of my craft room wall and this really shows on my latest cards and projects LOL. It really is true, you use what you see and what's out of your sight is out of your mind as well.


Rezept / Recipe:

Stamp:
Magnolia
Ink: Memento Tuxedo Black, Stampin' Up Early Espresso
Cardstock: Bazzill Plumberry
Patterned Paper: Pion Design
Coloring: Copics
Dies & Punches: Martha Stewart, Stampin' Up, Magnolia
Embellishments: 3mm and 4mm ivory flatback pearls from Summer Ray
Other: Heart shaped paper doily, white and light lavender sewing yarn.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen