Donnerstag, 15. Dezember 2011

Stempel-Magie #50 - Bingo

Guten Morgen, ihr Lieben!
Bei Stempel-Magie geht heute die letzte Challenge für 2011 an den Start und sie ist ein klassiker der gepflegten Unterhaltung: Bingo! *g*

Good morning, dears!
At Stempel-Magie we start our last challenge for 2011 today and it's a real classic when it comes to the arts of cultivated entertainment: Bingo! *g*


Ich habe mich für die mittlere Senkrechte entschieden: Box, Christmas or Happy New Year, Pearls. Ich hätte wohl noch ein halb seitliches Foto machen sollen, damit man auch erkennt, daß es eine Box ist, aber ich denke, ihr glaubt mir auch so oder?
Die Box ist von Crafty Ribbons und zur Aufbewahrung von Schleifenband gedacht.

I chose the middle vertical line: Box, Christmas or Happy New Year, Pearls. I should have taken another picture of the box where you can actually see that it is really box, but I trust that you'll believe me that it's one without picture proof *g*
This is a ribbon box from Crafty Ribbons by the way.

Ich warte leider noch immer auf die Liste mit den Shops, die die Papiere von PaperCraft Scandinavia verkaufen. Bis jetzt kann ich euch nur diesen einen hier nennen. Sobald ich eine Liste habe, die auch Shops in anderen Ländern enthält, lasse ich es euch wissen!

Sadly I'm still waiting for the list of shops selling this gorgeous PaperCraft Scandinavia paper. For the moment I can only point you to one shop, which might not be very convenient to you. But as soon as I have this list with shops in different countries all over the world, I'll let you now!

Rezept / Recipe:

Stamp:
Magnolia, Alota
Ink: Memento Tuxedo Black, Stampin' Up Sahara Sand, Distress Ink Walnut Stain
Cardstock: Bazzill Pinecone
Patterned Paper: PaperCraft Scandinavia
Coloring: Copics
Dies & Punches: Magnolia heart swirl
Pearls: 3mm and 4mm flatback pearls from Summer Ray
Other: Cream sewing yarn, Stickles "Crystal"

1 Kommentar: