Dienstag, 6. Dezember 2011

Simply Sassy Spotlight

Hallo ihr Lieben! Heute ist das letzte Spotlight auf dem Simply Sassy Blog für 2011 und ich konnte es gar nicht fassen, aber ich durfte tatsächlich noch einmal dabei sein, eine von 9 Auserwählten. *lach*

Hi everyone! Today is the last spotlight for 2011 over at the Simply Sassy blog and even though I am still totally stunned, I was really one of only 9 girls chosen for this special occasion LOL

Ich hab lange überlegt, welches Motiv und ob Weihnachtskarte oder nicht und hab mich dann dafür entschieden, daß ich für den Anlaß eine Mischung aus Abschied und Danke passender fand. Und herausgekommen ist dabei diese Karte hier.

I thought long and hard about which image to chose and if to do another Christmas card or not and finally decided to do a mix of farewell and thank you card, because I thought this would be very fitting for the occasion.

Also liebes Simply Sassy Team, ich wünsche euch eine wunderschöne, besinnliche Weihnachtspause und hoffe, daß es trotz Mangel an neuen Motiven noch viel von euch zu sehen und zu hören geben wird. Danke für die tollen Inspirationen in 2011, eure Werke sind ein ganz großer Grund, warum die Sassy Girls so schnell zu meinen Lieblingsmotiven überhaupt werden konnten.

So, dear Simply Sassy team, I wish you a wonderful, relaxing and reflective Christmas break and I'll hope even though we won't get any new images, we'll keep seeing more amazing stuff from all of you. Thank you for all the amazing inspirations in 2011, your cards and projects were one very big reason why I fell so fast and hard in love with my Sassys and they became my absolute favourite stamps ever.

Rezept / Recipe:

Stamps:
Simply Sassy & Whimsy Stamps
Ink: Memento Tuxedo Black, Distress Walnut Stain, Stampin' Up Sahara Sand, Archival Coffee
Cardstock: Bazzill Lagoon & Vanilla, Rayher ivory shimmer cardstock
Patterned Paper: First Edition "Isabelle" stack
Coloring: Copics
Dies & Punches: Martha Stewart butterflies, Stampin' Up circle, Magnolia fence
Flowers: Wild Orchid Crafts & Mulberrycrafts UK
Pearls: 3mm, 4mm and 5mm ivory flatback pearls from Summer Ray
Other: Stickles "Crystal"

Kommentare:

  1. Die Karte ist fantatisch - ein Traum. Ich liebe das Papier, so schön. Und dann die Gestaltung. Wow.
    Gefällt mir.
    lg Sandra

    AntwortenLöschen
  2. Gorgeous card sweetie!! Thank you so much for joining us for this special spotlight!!

    AntwortenLöschen
  3. lovely card and fabby papers!!


    Fi
    x

    AntwortenLöschen
  4. This is such a beautiful card.
    The image, your colouring, those pretty papers and fab embellishments make this a really stunning creation.

    Hugs Elaine xx

    AntwortenLöschen
  5. Die ganze Karte ist einfach wunderschön. Da passte infach alles!

    LG Katja

    AntwortenLöschen