Donnerstag, 13. Oktober 2011

Hanna and Friends #115 - Herbst / Halloween / Fall / Halloween

Diese Woche hab ich Gott sei Dank wieder was für Hanna & Friends, was ich euch zeigen kann, nachdem letzte Woche irgendwie alles im Chaos versank und ich nichts mehr fertig bekam.

Unser Thema diese Woche ist Herbst / Halloween und inzwischen wißt ihr ja, daß ich Halloween einfach liebe. Und die großartige Krista Smith hat ganz wundervolle Halloweenmotive in ihrem Digi Stamp Shop. Ich war sofort hin und weg.

I am very happy that I have something to show you for our Hanna & Friends challenge this week, after last week sunk into the chaos my life turned into and I didn't manage to get something done.

This week we have a theme of "fall / Halloween" for you and as you probably have guessed by now I just love Halloween. The most fabulous Krista Smith offers the greatest Halloween images in her digi stamp store. I fell in love instantly.

Ein absolut unverzichtbares Utensil für Halloween ist natürlich eine Tasche für die Trick or Treat tour. Also hab ich eine solche Tasche gebastelt und dafür die supersüße "Trick or Treat Kitty" verwendet.

One thing you just absolutely need for Halloween is a bag for you Trick or Treat tour. Therefore of course I made such a bag and I used "Trick or Treat Kitty" for it. It is just beyond perfect for such a cause.


Rezept / Recipe:

Stamps:
Satured Canary Digis, There She Goes
Ink: Memento New Sprout & Tangelo
Cardstock: Bazzill Parakeet & Black, Rayher orange & ivory shimmer cardstock
Patterned Paper: My Mind's Eye
Coloring: Copics & Spica Glitter Pens
Dies & Punches: Spellbinders, Martha Stewart border punch, SU Word Window punch
Ribbon: Seam Binding Ribbon from Crafty Ribbons, Halloween Doodle Twine from Doodlebug
Other: Stickles Orange & Firefly

1 Kommentar:

  1. Oh wie süß!!! In das Motiv bin ich ja ganz verliebt. Du hast es so super toll coloriert. Und eine klasse Idee mit der Tasche. Gehst du selber sammeln? ;)

    LG
    Nicole

    AntwortenLöschen