Dienstag, 18. Oktober 2011

Faltstern - Anleitung

Die liebe Sandra fragte gerade, ob es zu dem Faltstern aus meinem letzten Post eine Anleitung gibt und ganz zuuuufällig hab ich vor ein paar Tagen eine erstellt, die ich aber noch nicht in meinen Workshops verlinkt hatte. Das hole ich sofort nach.
Der ganze Stern ist erschreckend simpel, wie ihr sehen werdet *g*

Faltstern-Workshop

Dear Sandra just asked me if there was a tutoral for the papercraft star I showed in my last post and my, what a coincidence, I wrote one just a few days ago. I just hadn't linked it here yet, but I'll rectify that right away.
As are all my tutorials, this one is as well written in German, but it's quite picture heavy so you should be able to follow it easily without the text. The star is really an unbelievable fast and easy to do project :o)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen