Donnerstag, 29. September 2011

Hanna and Friends #113 - Sketch

Hallo zusammen! Schon wieder Donnerstag? Hilfe! Aber wenigstens hab ich dann heute was zu zeigen. Ich bastle im Moment sehr, sehr viel, aber das meiste kann ich noch gar nicht zeigen. Heute hab ich die neue Hanna & Friends Challenge für euch, diese Woche mit einem Sketch.

Hi there! Is it really Thursday again already? Help! But at least that means I have something to show you today. I'm getting a lot of crafting done at the moment, I just can't show yet, therefore it's a bit quiet around here. Sorry for that. Today I have the new Hanna & Friends challenge for you. This week we would like you to follow this gorgeous sketch:


Meine Karte ist diesmal recht sommerlich geraten dafür, daß bei uns ja jetzt schon der Herbst Einzug hält, aber irgendwie war ich in der Stimmung *g*

My card turned out quite summery considering that fall is approaching very fast now, but I was in the mood *g*.

Rezept / Recipe:

Stamps:
Lili of the Valley
Ink: Memento Tuxedo Black, Summer Sky, Stampin' Up Poppy Parade, Distress Ink Frayed Burlap & Archival Ink Coffee
Cardstock: Bazzill Parakeet, Ivy
Patterned Paper: Stampin' Up Poppy Parade
Coloring: Copics
Dies & Punches: Nellie Snellen, Stampin' Up embosslits, Word Window & label punch
Ribbon: Stampin' Up
Flowers: Wild Orchid Crafts
Other: Stickles Crystal

1 Kommentar:

  1. Hoppi, die ist ja süß!!! Und wieder eine ganz tolle Farbkombi. Toll!!!!

    LG
    Nicole

    AntwortenLöschen