Donnerstag, 8. September 2011

Hanna and Friends #110 - kleines Geschenk / a small gift

Halli hallo! Am Wochenende findet das 20. Stempel-Mekka in Hagen statt und unsere neue Challenge bei Hanna and Friends paßt wirklich ganz hervorragend dazu, denn auf solchen Messen trifft man sich ja auch ganz gerne mal "in echt", tauscht ATCs und kleine Geschenke aus usw. Und genau solche kleinen Geschenke wollen wir diese Woche von euch sehen.

Hi there! This weekend the 20th "Stempel-Mekka" (one of the very few fairs especially for us stampers) will open its doors to us stampers and I think that our new challenge at Hanna and Friends matches it perfectly, because such fairs are always great to meet people in real life and swatch ATCs and small gifts. And this is exactly what we would like to see this week: Small gifts.

Ich habe mich für eine kleine Notizzettelbox entschieden. Die Anleitung dazu findet ihr beim Stempeleinmaleins. Wir hatten früher, als ich noch bei meinen Eltern gewohnt habe, immer einen Zettelblock direkt neben dem Telefon stehen, weshalb ich mich für "Call Me" als Motiv entschieden haben.

I decided to make this little memo box. You can find the tutorial at the Stempeleinmaleins blog. When I was still living with my parents we always had big memo pad right beside the phone (we didn't have a cordless) and this is why I got all nostalgic and went for the super cute "Call Me" Sassy girl.


Rezept / Recipe:

Stamps:
Simply Sassy, Stampin' Up, Elzybells
Ink: Memento Tuxedo Black & Rich Cocoa, Archival Ink Coffee
Cardstock: Bazzill Hershey
Patterned Paper: Stampin' Up Chocolate Chip
Coloring: Copics
Punches: Stampin' Up butterfly, 1'' and 1 1/4'' circle punch, bitty punch
Pearls: Blue flatback pearls from Summer Ray

1 Kommentar:

  1. Wunderschöne Zettelbox. Die gefällt mir total gut. Und gebrauchen kann man sowas doch immer.
    lg Sandra

    AntwortenLöschen