Mittwoch, 24. August 2011

Blumentopf V2 / Flower Pot V2

Ich habe bereits vor über eine Woche eine zweite Blumentopf Geschenkbox gewerkelt, bin aber bisher nicht dazu gekommen, sie auch zu zeigen. Den Workshop dazu auf Deutsch findet ihr bei meinen Workshops.

I made a second flower pot gift box over a week ago, but didn't have the time to show it yet. I linked my German version as well as the English original video tutorial on my workshop site, if you are interested to make your own :o)

Für diese Version hab ich diesmal auch Blätter verwendet, ich finde, das lockert das ganze ein wenig auf und läßt es nicht so kompakt erscheinen wie die erste Version von neulich, bei der Blüte an Blüte saß.

For this version I used leave dies as well as flower punches, I think that looses the whole thing up and it doesn't look as compact as my first version did.


Rezept / Recipe:

Stamp:
Magnolia
Ink: Memento Tuxedo Black
Cardstock: Stampin' Up Basic Gray, dark green shimmer cardstock
Paper: Lilac and purple pearlescent paper
Coloring: Copics
Dies & Punches: Stampin' Up BigZ and flower punches, Magnolia rose leaves
Ribbon: Button twine from Whiff of Joy
Pearls: Ivory flatback pearls from Summer Ray
Other: Stickles Yellow & Waterfall

1 Kommentar:

  1. Sprachlos! Weiß gar nicht was ich sagen soll. Ich bin nur total begeistert. Perfektes Werk.
    lg Sandra

    AntwortenLöschen