Samstag, 2. Juli 2011

Girls Night Out

Wochenende. Endlich. Ich war heute auch schon fleißig, aber das ist ein größeres Projekt, für das ich noch etwas mehr Zeit brauchen werde. Darum habe ich heute ein Karte für euch, die ich letzte Woche Mittwoch glaub ich gemacht habe.

The weekend. Finally. I've already been busy today quite a bit, but since that is a bigger project and not finshed yet (or within the next few days actually), I'm going to show you a card I made last Wednesday today.
Ich nenne diese Karte "Girls Night Out" *g*. Bei The Pink Elephant ist die aktuelle Challenge der Sketch, nachdem diese Karte entstanden ist und als ich ihn gesehen hab, hatte ich irgendwie so einen Dallas-Flashback mit dieser Aufteilung. Nur daß ich nicht 3 verschiedene Bilder von der selben Person in meinem Kopf sah, sondern die 3 Ladies hier, jede sehr unterschiedlich, aber jede von ihnen bereit für ein bißchen Action *lach*. Dieses Bild hier hat etwas mehr schönes Licht abbekommen als das nächste, darum kann man hier sehen, wie schön subtil die Schuhe und Handtasche der rechten Dame glitzern.

I call this card "Girls Night Out" *g*. I found this sketch over at The Pink Elephant and when I looked at it I had this kind of "Dallas Flashback", only I wasn't seeing the same person on 3 pictures, but my 3 ladies here in my mind. Every gorgeous lady here is so very different, but each of them is ready for a fun night out to get some action LOL.
This picture got some better light than the next one, which is way you can see how subtle the shimmer on her shoes and purse is.

Merkwürdigerweise, obwohl hier das Licht deutlich schlechter war, sieht man auf dem Bild besser, daß die Schuhe und die Tasche komplett beschimmert sind.

What is a bit weird is that you can actually see that the shoes and purse are really shimmered up good on this pictures, even though the light was much worse.

Challenges:

The Pink Elephant
- Sketch

The Crazy Challenge
- Beautiful Women

Allsorts - Free and Easy


Rezept / Recipe:

Stamps:
Simply Sassy & Lili of the Valley
Ink: Memento Tuxedo Black, Distress Ink Frayed Burlap
Cardstock: Bazzill Hershey
Patterned Paper: DCWV Luxury Stack
Coloring: Copics & Spica Glitter Pens
Dies: Spellbinders
Ribbon: Seam Binding from Crafty Ribbons
Pearls: from stash

Kommentare:

  1. What a gorgeous card!! So happy you shared with TPE this week!! Big Hugs -LORI

    AntwortenLöschen
  2. Fabulous card - super sassy images and great colouring.
    Thanks for playing Free & Easy with us at Allsorts this week.
    Good luck.
    Debs xx

    AntwortenLöschen
  3. Wonderful card!! Love your take on this weeks sketch and how you created an easel card. Thank you so much for playing along with us at The Pink Elephant!!

    AntwortenLöschen
  4. Sorry for late to comment.
    Wow! What a pretty women! Love the colours and the pretty images.:)
    Thanks for sharing it. ~darling Ho~CCH-DT

    AntwortenLöschen
  5. Gorgeous card lov ehow you have used those three stunning images together...

    Thanks for playing at Allsorts this week

    Emma xxx

    AntwortenLöschen