Montag, 20. Juni 2011

Stamp with fun #116 Sketch

Guten Moooorgen! Montag, nicht mein Lieblingstag, wie wir inzwischen ja alle wissen *lach*, aber ich liebe meine DT-Jobs und darum hat der Montag für mich in den letzten Monaten deutlich an Schönheit gewonnen *gg*. Heute haben wir bei Stamp with fun einen tollen Sketch von Tina für euch.

Good mooooorning! Monday, not my most favorite day of the week as we all know by now, but I do seriously love my dt jobs and this is why Mondays gained a lot of appeal in the last months LOL. Today we have another great sketch for you created by Tina at Stamp with fun.

Fragt mich bloß nicht warum, aber ich habe schon wieder eine Dose und keine Karte mit dem Sketch gemacht *am kopf kratz*. Diese Dose ist eine alte Suppendose, die schon ewig auf meinem Basteltisch stand und dringend aufgehübscht werden mußte und als ich den Sketch sah, war mir sofort klar, daß er der eine ist, auf den ich gewartet habe. Diese Dose paßt zu meinem Card Stash, den ich euch vor einigen Wochen gezeigt habe.

Please don't ask me why I did another tin with this sketch instead of a card *scratches head*. This tin has been standing on my craft table for months now, in a serious need of a good pimping session and when I saw that sketch I just knew it was THE ONE. Now this tin fits my card stash which I showed some weeks ago.




Challenges:

Totally Tilda - Tilda on Antything But a Card

Cute Card Thursday
- Birthstones; Amethyst & Pearls

Rezept / Recipes:

Stamp:
Magnolia
Ink: Memento Tuxedo Black, Stampin' Up Lavender Lace
Cardstock: Bazzill Wisteria, Rayher dark gray & vanilla
Patterned Paper: Digital paper
Coloring: Copics
Dies & Punches: Spellbinders, Martha Stewart butterfly border punch
Flowers: Flowers and skeleton leaves from Wild Orchid Crafts
Ribbon & Lace: Seam Binding from Crafty Ribbons, Lace from Wild Orchid Crafts
Embellishments: Flatback Pearls from stash
Ohter: Stickles Rock Candy

Kommentare:

  1. Hi,
    wow was für eine tolles Werk, hammerschön.

    Du bist bei Stempel-Magie als Gastdesigner gewählt worde. Bitte melden. Danke

    Gruß
    Marushy ;o)

    AntwortenLöschen
  2. Stunning Tilda creation ove how you managed to fit the sketch around it..lovely Tilda image...
    thanks for sharing with us at Totally Tilda chall this time.
    smiles Christine TT DT & girlies x

    AntwortenLöschen
  3. Wow this is stunning darling and so usful as well
    Thanks for joining us girls for the "Totally Tilda Anything but a card challenge"
    Hugs Susie Sugar, Liz Marsden & Lynne xxx

    AntwortenLöschen
  4. Fantastic, love it!
    Thanks for sharing with us at Totally Tilda.
    Teresa xx

    AntwortenLöschen
  5. What a truly inspirational piece of art. I love the little butterflies going around the edge and the leaves and flowers that you have used. I also like how she is coloured in the matching blue.

    Awesome.

    hugs Julie

    AntwortenLöschen