Samstag, 18. Juni 2011

Nerdiges Notizbuch / Nerdy Notebook

Hallo zusammen, ich bin heute etwas später, aber statt der Karte, die ich heute eigentlich geplant hatte, hat mich die neue Challenge bei allsorts zu etwas anderem inspiriert und da ich es auch noch ziemlich prompt fertig gekriegt habe UND Licht zum Fotografieren hatte... Tadaaa.

Hi everyone, I'm a bit later today, but instead of the card I had planned to show today, the new challenge over at allsorts inspired me to do something differen and because I got that done REALLY quick and even had good light to take pictures on top of that... tadaaa.


Als ich dieses süßes Wesen fertig koloriert hatte und es meinem Freund zeigte, guckte er erst völlig iritiert und verzog dann das Gesicht. Auf die Frage, ob ihm was weh tue, sagte er schließlich: "Die ist irgendwie... nerdy." Ach? Mensch, jetzt wo er es sagt. Natürlich ist sie das. Das macht sie doch gerade so fabelhaft. Sie ist der Typ Nerd, den man einfach nur liebt und knuddeln möchte *lach*... Männer, sie haben von nichts eine Ahnung.

When I finished coloring this cutie I showed her to my boyfriend, who first got this very confused look and then even scowled at her. When I asked him if something was bothering him he said: "She looks so... nerdy." Really? Now that you've told me that! Gosh, she is supposed to look this way. That's what's making her so fabulous. She is the kind of nerd you just have to love and want to cuddle LOL... men, they don't know nothing about anything at all.


Challenges:

Allsorts
- 3 papers, 2 ribbons, 1 flower

Truly Scrumptous - Sketch

Cute Card Thursday
- Birthstones; Ruby & Onyx

Stamp Something - Something with pretty papers


Rezept / Recipe:

Stamp:
Simply Sassy
Ink: Memento Tuxedo Black, Stampin' Up Going Grey
Carstock: Rayher & Stampin' Up
Patterned Paper: Stampin' Up
Coloring: Copics

Dies & Punches: Marianne Design, Martha Stewart heart lace border, ProvoCraft alphabet
Ribbon: 3mm dark red satin from stash
Embellishments: Flower charm, 2 heart shaped eyelets, red flatback pearls, all from stash
Other: Glossy Accents, black wrapping paper, metal findings

Kommentare:

  1. Hallo,
    ich bin durch Zufall auf deinen Blog gelandet und hab mich gleich mal als "Verfolger" eingetragen. Du macht schöne Sachen !!! Genau wie dieses Notizbuch, tolle Farben.

    Viele Grüße Jenny

    AntwortenLöschen
  2. Das Motiv finde ich ja mal richtig schnuckelig! Grade das nerdige macht es so zuckersüß. Farben & Deko machen das Büchlein perfekt!

    Liebe Grüße
    Simone

    AntwortenLöschen
  3. Love the cute stamp:) I agree, the men don't understand us crazy girls;)
    Thanks for joining us this week at Truly Scrumptious this week:)

    AntwortenLöschen
  4. Ich finde Dein Notizbuch einfach toll!!! Die Farben gefallen mir auch sehr gut!

    Liebe Grüße
    Heike

    AntwortenLöschen
  5. great notebook Heike, the image is gorgeous and I love the grey and red scheme. It would make a fabulous teacher present :o)

    thanks for joining in with my 3-3-1 challenge this week at Allsorts and good luck!

    hugs

    Amanda x

    AntwortenLöschen
  6. Great card love the super sweet image...

    Thanks for playing at Allsorts this week

    Emma xxx

    AntwortenLöschen