Dienstag, 28. Juni 2011

Lila / Pink --- Purple / Pink

Eine Farbkombi, die ich, obwohl ich beide Farben sehr mag, nicht oft benutze. Aber bei fun with shapes and more wollen sie lila/pink sehen, also sollen sie es bekommen *g*

A color combination I don't use really often even though I love both colors. But fun with shapes and more was asking for and so they are getting it *g*.

Letzten Dienstag hab ich endlich meine Spellbinders Blossom 3 bekommen und natürlich mußte ich möglichst bald eine Blumen-Easelkarte damit machen, da ich ja gestehen muß, daß ich sie eigentlich nur dafür gekauft habe *lach*. Die Karte wird insgesamt ein bißchen größer als mit der Blossom 1 Stanze, aber mehr Platz fürs Motiv hat man dennoch nicht ;o) Das süße Lili of the Valley Mädel hab ich auch noch nicht wirklich lange, obwohl es sie ja schon sehr, sehr lange gibt, aber manchmal rolle ich das Feld einfach von hinten auf *g*.

Last Tuesday I finally got my Blossom 3 Spellbinders and of course I had to make a flower card rather sooner than later, because, to be frank, I only bought them to use them for this kind of card LOL. The card turns out a little bigger than with the Blossom 1, but you don't have any more space for your image really. The gaps between the differen dies is just bigger and there are only 5 instead of 6 dies in total. This little cutie from Lili of the Valley is one of their older images, but I only bought it recently so it's her first appearance on one of my projects *g*.


Challenges:

fun with shapes and more
- lila/pink / purple/pink

Stampavie and more - Butterflies

Kreative Stempelfreunde - Punkte / Dots (Punkte auf dem Blumenpapier)

Ooh La La Creations - Summer Flowers

Mark's Finest Papers - Make it SPARKLE

The Poodles Parlour - Come Fly with me (butterflies)

Paper Sundeas - use
Purple, Gems, Wings and / or Paper Piercing (all but paper piecing)


Rezept / Recipe:

Stamp:
Lili of the Valley
Ink: Memento Tuxedo Black, Stampin' Up Blushing Bride & Lavender Lace
Cardstock: Bazzill Petunia
Coloring: Copics
Dies & Punches: Spellbinders Blossom 3, Martha Stewart Butterfly Punch, noname flower punch, EK Success rock fern punch
Embellishments: Flatback pearls and rhinestones from stash
Other: Stickles Crystal, purple & cream pearlescent paper

Kommentare:

  1. Oh, die ist ja total süß geworden, Heike! Die Stanze macht ja auch echt was her, klar, dass man die enfach haben muß!!! ;-)

    Mensch, wenn ich sehe, was Du seit letzer Woche wieder alles gepostet hast (was übringens ALLES wunderschön geworden ist, auch die nicht-gestempelten Sachen!!!) dann frag ich mich ernsthaft, ob ich den richtigen Job hab. *seufz*
    Aber es ist echt immer eine Freude auf Deinem Blog vorbeizugucken... das rettet mir quasi täglich meine Mittagspausen!!! :-)

    Wünsche Dir einen wunderschönen Abend und schicke ganz liebe Grüße,
    Nina

    AntwortenLöschen
  2. Wow what a beautiful card the image is so pretty and your colouring amazing, I love the way you have stacked up the flowers too very creative
    Thank you so much for sharing with us at ooh la la this week
    Wendi

    AntwortenLöschen
  3. A fabulous card. I love what you have done with that Spellbinders die. Thanks so much for joining us at Paper Sundaes this week.

    AntwortenLöschen
  4. Well isn't that ever the cutest! I just love your flower shaped easel card. How clever and creative. Thanks so much for playing along in Speedy's Friends Challenge. It is a delight to visit and see your creation. Hope you can play again with us next week!

    AntwortenLöschen
  5. Hi there,
    Oh this is just absolutely Beautiful!!! Love the image you've used, the dp, the colour scheme is just gorgeous. Love the layout and the embellishments are just beautiful. Coloured perfectly. Thanks for joining us at The Poodles Parlour and Good Luck. Hope to see you joining us again.
    Hugs Jacqui xxxx

    AntwortenLöschen
  6. What a wonderful card. You did a great job with the challenge! Thanks for playing along with us at Speedy the Cat's challenge this week!

    AntwortenLöschen
  7. What a neat flower card! That is something unique I have not seen. THanks for sharing your creation with Speedy's Friends!

    AntwortenLöschen
  8. I love how you made the flower card, so creative!! The image is so adorable!!

    AntwortenLöschen
  9. Just so gorgeous sweetie...!

    thanks for joining us at The Poodles Parlour...and good luck..!

    hugs Vicky xx

    AntwortenLöschen
  10. Stunning! beautiful layers flower. Thanks for joining The Poodles Parlour. Hugs
    Nancie

    AntwortenLöschen