Montag, 25. April 2011

Stamp with fun #108 - Ein Sketch / A sketch

Einen wunderschönen guten Morgen! Obwohl meine innere Uhr durch die Feiertage schon wieder völlig konfus ist, hab ich dennoch irgendwie dran gedacht, daß heute ja Montag und damit Zeit für eine neue Challenge bei Stamp with fun ist.
Diese Woche haben wir einen großartigen Sketch für euch und hier seht ihr meine Umsetzung. Das Bild ist ein wenig zu hell geworden, die Sonne meinte es wohl doch zu gut *lach*, aber wir wollen uns mal nicht beschweren. Was hier aussieht wie ein Creme ist eigentlich ein helles Gelb.
Ich habe mich seit langem mal wieder an eine Schüttelkarte gewagt, meine zweite überhaupt, aber diese hier ist mir auf jeden Fall besser geglückt als mein erster Versuch damals in einer Zeit vor unserer Zeit (bestimmt so was um die anderthalb Jahre her). Ich hätte noch ein klein wenig mehr Abstand zwischen Motiv und Deckel lassen müssen, aber für Versuch 3 bin ich dann schlauer ;o)

A wonderful good morning everyone! Even though my internal clock is all screwed up due to the holidays I somehow managed to remember that today is Monday and therefore time for a new challenge over at Stamp with fun.
This week we have great sketch for you and this is what I have done with it. The picture turned out a little to light, the sun was being a bit overenthusiastic, but I am not going to complain LOL. What looks like a cream in this picture is actually more of a light yellow.
I have tried to make a shaker card once before, a long, long, long time ago (I think about one and a half year ago) and never dared again until now. My second try turned out so much better than the first one though. I should have given it still a bit more space between the image and the acetate, but I am sure my third try will turn out perfect now ;o)

Challenges:

Magnolia Mania
- Schmetterlinge / Butterflies

Simon Says Stamp - Emboss IT

ABC - S is for Sparkle

Stampavie and more - Birthday

Creative Friday - Open Theme

Delicious Doodles - Anything Goes

Fussy and Fancy Friday - Springtime

The Crafty Pad - Circles


Rezept / Recipe:

Stamps:
Magnolia
Ink: Memento Tuxedo Black, Summer Sky & Desert Sand
Cardstock: Bazzill, Core'dination Whitewash, Neenah natural and blank white noname
Patterned Paper: Magnolia
Coloring: Copics. Sorry, forgot to take a picture.
Dies & Punches: Spellbinders, Martha Stewart
Flowers: Wild Orchid Crafts
Ribbon: Seam Binding Ribbon (Crafty Ribbons)
Embellishments: Soft yellow flatback pearls, Stampin' Up Rhinestones
Ohter: Pearlescent paper, glitter and rocailles beads

Kommentare:

  1. Your card is wonderful!
    An adorable image, beautiful colors and lovely details.
    Thanks for joining us this week at Stampavie and More.
    Anne

    AntwortenLöschen
  2. Hallo Heike,
    deine Karte ist traumhaftschön geworden und dann noch in meiner Lieblingsfarbe LILA.

    Vielen Dank fürs Mitmachen bei Magnolia Mania.

    Liebe Grüße
    Swantje

    AntwortenLöschen
  3. A beautiful card, so perfectly put together. Great use of CIRCLES, thanks for joining in with us at THE CRAFTY PAD this week. Hugs, Ali x

    AntwortenLöschen
  4. Mir gehts auch so, Freitag dachte ich dauernd, es wäre Sonntag, und auch heute hab ich den Leuten auf der Arbeit dauernd "noch nen schönen Sonntag" gewünscht, obwohl schon Montag ist *lach*
    Deine Karte ist wunderschön!!!

    Grüßle
    Jessi

    AntwortenLöschen
  5. What a super creation hun!
    Thanks for playing at the Delicious Doodles Challenge this week, good luck with the draw!
    Hugs,
    Teri x

    AntwortenLöschen
  6. Was für eien tolle Karte. Die gefällt mir richtig gut.

    LG Reni

    AntwortenLöschen
  7. Stunning!

    Thank you for joining us at The Crafty Pad! :)

    Maggie
    xx

    AntwortenLöschen