Freitag, 25. März 2011

A recipe card and a present




I just finished my recipe card for a swap and lets just say I am absolutely not happy with that thing.
I do like the backside with the ingredients and instructions, I think this turned out quite pretty. But I hate the front with a passion. I look at it and everything seems wrong to me... don't know.
Of course I did the front first and without doing everything over again for which I don't have the time anymore I couldn't change it. I hate when this happens :o(

But on a happier note, I had a very short visit from Susanne yesterday and got a little present *yay*

Isn't it just dead cute? I love it ^____^. Thank you soooo much once again!
And I really admire everyone who can actually master a sewing machine. I can't sew for the life of me and I would so love to be able to do it.
I still ponder the idea of taking evening classes, perhaps that would help...

Anyway the girls met up last week to visit the Creativa and I couldn't come. Now I can savely admit that I was totally jealous of the other girls when all of them got one of these *lol*.

I think I'll use it as a handbag enhancer. And what a good excuse to get a new bag as well *rofl*.

Kommentare:

  1. Oh, du hast ja jetzt den gleichen Schlüsselanhänger wie ich. Na hoffentlich verwechseln wir dann unsere Schlüssel nicht. *lol*

    Die Rezeptkarte ist ganz zauberhaft!!!

    LG
    Nicole

    AntwortenLöschen
  2. Also ich weiß echt nicht, was Du immer hast, Heike! Die Rezeptkarte ist doch total süß geworden!
    Aber ich kenn das Gefühl, wenn man selber nicht ganz zufrieden mit seinen Werken ist *grumpf*

    Es ist so schade, dass Du Samstag nicht dabei warst... Wie stehen denn aktuell die Chancen zum Mekka? ;-)

    Wünsche Dir ein super Wochenende.
    Liebe Grüße,
    Nina

    AntwortenLöschen
  3. Hm, vielleicht liegts daran, dass der Hintergrund komplett gleich- bzw. einfarbig ist?!? Wo doch der Rest soviel Tiefe hat... Aber wie auch immer, ich mag sie trotzdem!!! *g*

    Das wäre echt schön, mit der Creativa. Doof, dass Du so weit weg wohnst! Sonst käm ich doch zu meinem Colorations-Kurs... *lach*

    Schönes, kreatives Wochenende!Liebe Grüße,
    Nina

    AntwortenLöschen
  4. Huhu Heike,

    also ich muss auch hier noch mal betonen: Die Rezeptkarte ist total süß! Sie ist ja nun in meinem Besitz und ich finde die Farben absolut super - so schön frisch und frühlingsleicht! Habe mich wirklich sehr darüber gefreut!

    LG, Anja

    AntwortenLöschen