Freitag, 10. Juli 2009

Charisma Cardz Challenge #27 - Alter It





Diese Flasche (gefüllt mit Schaumbad) hat meine beste Freundin mir mal vor Jahren zum Geburtstag geschenkt. Vorletzte Woche hab ich sie nun endlich gelehrt und natürlich sofort zu meinen Sachen gestellt, die ich aufhübschen wollte. Sie war einfach zu niedlich.
Eigentlich hat sie einen Glasstopfen, aber nachdem ich gestern abend entschieden habe, daß ich sie von innen beleuchten möchte, hab ich den dann doch weggelassen und gegen einen Korken ausgetauscht, den ich noch von Gott weiß was übrig hatte.
Ich habe die Flasche extra sehr simpel gelassen. Sie ist zum einen zu klein, um da zu viel dran zu machen und zum anderen soll sie ja auch noch schön leuchten, also kann ich sie nicht rundherum mit irgendwas zukleben. Mir persönlich gefällt sie trotzdem sehr gut. Und sie wird Teil eines ganzen Dekosets sein, aber da die anderen 3 Teile ohne gestempelte Motive gemacht werden, zeige ich das hier erstmal als Standalone und mache es gleichzeitig zu meinem Beitrag für die aktuelle Charisma Cardz Challenge.

My best friend gave me this bottle (at that time filled with bubble bath) for my birthday years ago. I finally finished it the week before last and of course added the bottle right away to my pile of things to keep for altering. It was just too cute to throw away.
Originally the bottle came with a glass cap, but when I decided yesterday to use the bottle as light object I switched it of with this simple cork, don't know from what that thing was left over.
I kept the bottle very simple on purpose. One reason is that I think it is too small to overload it with embelishments and stuff and another is that I think you can't pack something you want to use as a light installment full of things that won't let the light through. So it might not look like much, but I love it just like that. It will be part of a whole set of decorative objects, but since the other three will be done without any stamped image on it and I want to use it as an entry for the currend Charisma Cardz challenge I show it as a standalone piece first.


Stamps: Magnolia
Ink: Memento Tuxedo Black
Paper: White index card paper
Coloring: Prismacolor
Embellishments: Straw
Other: Glass bottle, cark, chain of lights, satin gel for glass, Glossy accents (you can't see it on the pictures, but I coated the swim ring in it), Stickles

Kommentare:

  1. Ach wie süß ist das denn!! Sieht ja wirklich zauberhaft aus!!!

    LG Katrin

    AntwortenLöschen
  2. what a wonderful idea, its lovely
    Thanks for playing this week at Charisma Cardz
    AllisonX

    AntwortenLöschen
  3. Oh this is gorgeous, love it, thanks for joining us at Charisma this week

    Jan x

    AntwortenLöschen
  4. Fabulous idea it looks really effective.Thanks for joining us at Charisma this week.
    xx Vee

    AntwortenLöschen
  5. Lovely idea. Thanks for joining us this week at Charisma.

    AntwortenLöschen