Dienstag, 9. Juni 2009

Tin V. 3.0






Noch eine. Ja, ich arbeite an einer Dosen-Armee *lach*. Der eine oder andere hat's vielleicht schon auf dem ersten Bild erkannt, aber das vierte bestätigt es dann ja auch, die Dose ist nach dem Vorbild der Karte entstanden, die ich vor einigen Wochen für Sketch Saturday gemacht hatte. Ich mochte die so gerne, daß ich noch eine Dose in der Art wollte.
Eine leere Dose hab ich jetzt noch, dann muß ich erst wieder anfangen Cappucino zu trinken ;o)

Another one. Yes, I am working on building a tin-army *lol*. Some of you might have noticed seeing the first picture of it, but the fourth also confirms it, I made this one a near perfect match to the card I made for Sketch Saturday several weeks ago. I liked the card so much I just had to have a tin like that.
I have one empty tin left, after that I'll have to resume drinking instant cappuccino ;o)


Stamps: Gorjuss, Stampin Up (for both coloured papers used)
Ink: Memento Tuxedo Black, VersaMagic Cloud White, SU Real Red
Coloring: Prismacolors, Polychromos and Copics for the shadow
Paper: white index card paper, thin black cardstock and SU Real Red cardstock
Embellishments: Prima Flowers, metal charm and bead cap, pearls, red satin ribbon (instead of the cardstock I used on the card), various types of beads for the chain.
Other: Stickles, acrylic paint (didn't have another flower with a green centre left)

EDIT:


"3 Gorjuss For Me" *lol*

1 Kommentar:

  1. Wow... die Dosen sind ja alle wunderschön!
    So macht es ja noch mehr Spass!
    Vielen Danke für Deine Glückwünsche und dass Du mich darauf aufmerksam gemacht hast!!!!!!!
    Ich wünsche Dir noch einen schönen Tag
    LG Gisela

    AntwortenLöschen