Dienstag, 26. Mai 2009

Whiff of Joy Challenge #31


Ohne Blitz, besseres Bild von den Farben, dafür etwas unscharf / No flash, shows the colors better - again - but on the other hand a little out of focus


Mit Blitz / With flash


Beim Schriftzug hab ich Crackle Accents von Ranger aufgetragen, man sieht es aber leider auf den anderen Bildern nicht so gut. / I used Ranger's Crackle Accents on the sentiment, but you can't really see it on the other pictures.

Mein Beitrag in letzter Minute für die aktuelle Whiff of Joy Challenge. Ich hab letzte Woche bei weitem nicht so viele Karten geschafft, wie ich wollte, darum mußte ich einige Challenges sausen lassen, aber die hier wollte ich noch mitnehmen.
Die Farben sind eher ungewöhnlich für mich, weil ich kein großer Fan von Orange bin (aber ich liebe Grün *g*) und ich hab im ersten Moment gedacht, das Papier wäre der totale Fehlkauf gewesen, es sah im Stampin' Up Katalog irgendwie mehr nach Rot als Orange aus, aber die Karte gefällt mir letztendlich dann doch irgendwie. Das Motiv rettet alles ;o)
Alles was so ein bißchen wie ein dunkleres Gelb aussieht, ist eigentlich mehr Orange mit einem Gelbeinschlag, aber das wollte meine Kamera so nicht mehr wiedergeben nach all den Fotos von meinen Katzen, die sie heute schon machen mußte.

This is my last minute entry for the current Whiff of Joy challenge. I didn't manage as much cards as I wanted last week, which is why I had to let go of some of the challenges I wanted to take part in, but I really wanted to submit something for Whiff of Joy.
The colors are very unusual for me since I am not very big on orange (but I do love green *g*) and when I first unpacked this design paper I thought it was a major mistake to have bought it, somehow it looked more like red than orange in the Stampin' Up catalog, but anyway, now that the card is finished I somehow like it nevertheless. The stamp just saves it all.
Everything that looks like a slightly orangy yellow in the clothes is actually more orange with a little bit of yellow, but my camera absolutely refused to show that after all the pictures of my cats it had to take today ;o)


Stamps: Whiff of Joy
Ink: Memento Tuxedo Black and Bamboo Leaves
Paper: SU, white index card paper
Coloring: Prismacolors and Polychromos
Other: I used my shiny new, beautyful, amazing silhouette punch again. I love this baby. Ranger Crackle Accents.

1 Kommentar: